• Klantenbeoordeling 9,1
  • Gratis verzending (NL & BE) v.a. 35,-*
  • 90 dagen retourgarantie

FAQ: Lockdown / Corona

Meest gestelde vragen over de lockdown

Is jullie tentenatelier geopend?

Ja, ons tentenatelier is geopend voor het aannemen van reparaties. Wil je je tent ter reparatie aanbieden dan kan je tijdens de lockdown vanaf 28 april gewoon weer langskomen.

Is het mogelijk gasflessen af te halen tijdens de lockdown?

Ja, vanaf 28 April zijn we weer normaal geopend.

Is jullie winkel geopend voor het afhalen van bestellingen?

Ja, vanaf 10 februari 2021 is het weer mogelijk bestellingen af te halen bij de winkel. Je kan je bestelling plaatsen via onze site en kiezen voor afhalen in de winkel. Zodra je bestelling klaarstaat ontvang je een afhaalbevestiging met een tijdslot. Kom je er niet uit of kan je een artikel niet vinden? Neem dan gerust contact op. Onze klantenservice helpt je graag verder.

Is jullie winkel geopend?

Ja, vanaf 28 april is het weer mogelijk om de winkel te bezoeken zonder afspraak.

Voor de lockdown heb ik bericht gehad dat mijn bestelling of reparatie klaar ligt om af te halen in de winkel. Ik heb alleen nog geen tijd gehad deze af te halen maar ik heb hem wel nodig. Wat nu?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor het maken van een ophaalafspraak. Je kan je bestelling of reparatie dan op de afgesproken tijd afhalen.

De retourtermijn van mijn winkelaankoop vervalt tijdens de lockdown maar wil mij aankoop nog wel terugbrengen. Kan dat?

Als de retourtermijn van je aankoop vervalt tijdens de lockdown dan is het mogelijk hier alsnog mee terug te komen naar de winkel. Dit kan van 28 april tot en met 29 mei 2021. Het is niet meer mogelijk kerstartikelen terug te brengen.

Kan ik wel een bestelling doen via de webhop?

Ja, onze webshop is gewoon geopend! Wij doen er alles aan je bestelling via PostNL zo snel mogelijk te bezorgen. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen je bestelling af te halen bij onze winkel. Kun je een artikel niet terugvinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn pakket ligt bij een gesloten PostNL afhaalpunt. Wat nu?

PostNL doet zijn best om alle pakketten die op een gesloten PostNL-punt liggen zoveel mogelijk op te halen. Had je er zelf voor gekozen om je pakket daar op te halen? Dan brengt PostNL je pakket naar een PostNL-punt dat nog wél open is. Liefst één in de buurt natuurlijk, als daar nog plek is. Het nieuwe ophaalpunt zie je op track & trace.

Ligt je pakket daar omdat je de bezorger had gemist? Dan komt PostNL nog een keer langs met je pakket. Op track & trace zie je wanneer de bezorger weer voor de deur staat. Bron: PostNL

Bij veel artikelen op de site staat thuis binnen 1 werkdag. Lukt dat nog steeds?

In veel gevallen lukt het PostNL nog steeds de pakketten binnen 1 werkdag te bezorgen. Helaas loopt wel een deel van de bezorging vertraging op. Via de track en trace code kan je de bezorging volgen. Is je bestelling 5 werkdagen nadat je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen nog niet bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Is jullie klantenservice bereikbaar tijdens de lockdown?

Jazeker, onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9:00 - 18:00, vrijdag van 9:00 - 20:00 en op zaterdag van 9:00 – 17:00. Dit kan via de mail (info@kampeerwereld.nl), via WhatsApp (06-83809476) of telefonisch (0341-414013). Op feest- en zondagen zijn wij niet bereikbaar.

Naar welke landen kunnen jullie mijn bestelling op dit moment opsturen?

Op dit moment kunnen wij je bestelling alleen versturen naar Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Zweden en Denemarken. Naar landen die niet in dit rijtje staan kunnen wij je bestelling op dit moment niet verzenden.

Hebben jullie na de lockdown nog uitverkoop van kerstartikelen in de winkel?

Onze winkel is nu gesloten. Dat betekent dat wij nu mooi de tijd hebben om op te ruimen. Na de lockdown zijn er daarom geen kerstartikelen meer te koop.