• Klantenbeoordeling 9,1
  • Gratis verzending (NL & BE) v.a. 35,-*
  • 90 dagen retourgarantie

FAQ Garantie & Reparatie

Garantie & Reparatie

Ik heb mijn product onder garantie retour gestuurd, hoelang duurt het voordat deze aanvraag wordt verwerkt? 
We gaan jouw garantie aanvraag zo snel mogelijk te verwerken. In sommige gevallen moet het product opgestuurd worden naar de leverancier, omdat zij het product moeten beoordelen. Dit kan even duren. Als je na twee weken nog niks hebt gehoord, raden wij je aan om contact met ons op te nemen, zodat wij het voor je na kunnen kijken. 
 
Ik heb mijn product in de winkel achtergelaten zodat deze gerepareerd kan worden. Hoelang duurt het voordat de reparatie klaar is. 
Dit hangt voornamelijk af van de drukte en de bezetting van ons personeel. Want niet iedere medewerker is gespecialiseerd in hetzelfde product. Mocht je na twee weken nog niks hebben gehoord, raden wij je aan om contact met ons op te nemen zodat wij het na kunnen kijken. 
 
Mijn product is gerepareerd, maar ik kan het niet komen ophalen. Kan dit worden opgestuurd? 
Ja dat kan. Als je dit niet hebt aangegeven bij het achterlaten, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen je dan vragen om welke reparatie het gaat, en om een vorm van bewijs vragen dat het desbetreffende artikel van jou is. Hierna zullen zij met je regelen dat het pakket naar je toe gestuurd zal worden.