• Klantenbeoordeling 9,1
  • Gratis verzending (NL & BE) v.a. 35,-*
  • 90 dagen retourgarantie

FAQ Lockdown

Veel gestelde vragen tijdens de lockdown (Corona)

Is jullie tentenatelier geopend?
Ja, ons tentenatelier is geopend voor het aannemen van reparaties. Wil je je tent ter reparatie aanbieden dan kan je tijdens de lockdown niet zomaar langskomen. Neem eerst contact op met onze klantenservice. Zij zullen een afspraak maken dat je hem kan komen brengen. Zonder afspraak wordt een reparatie niet aangenomen.

Is het mogelijk gasflessen te halen nu de winkel gesloten is?
Het is tijdens de lockdown niet mogelijk gasflessen bij ons te halen. Helaas is het opsturen van gasflessen ook geen optie.

Is jullie winkel geopend voor het afhalen van bestellingen?
Helaas mogen wij geen afhaalpunt openen bij onze winkel voor het afhalen van bestellingen.

Is jullie winkel geopend?
Nee, onze winkel is in ieder geval tot en met 9 februari 2021 gesloten.

Voor de lockdown heb ik bericht gehad dat mijn bestelling of reparatie klaar ligt om af te halen in de winkel. Ik heb alleen nog geen tijd gehad deze af te halen maar ik heb hem wel nodig. Wat nu?
Wacht indien mogelijk tot de winkel weer open is. Je kan je bestelling of reparatie dan alsnog ophalen. Heb je hem sneller nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag om te kijken of het kan worden opgestuurd.

De retourtermijn van mijn winkelaankoop vervalt tijdens de lockdown maar wil mij aankoop nog wel terugbrengen. Kan dat?
Als de retourtermijn van je aankoop vervalt tijdens de lockdown dan is het mogelijk hier alsnog mee terug te komen naar de winkel. Dit kan zodra de winkel weer open is. Doe dit dan wel zo snel mogelijk. Het is niet meer mogelijk kerstartikelen terug te brengen.

Is jullie webshop nog wel geopend?
Ja, onze webshop is geopend! Wij doen er alles aan je bestelling via PostNL zo snel mogelijk te bezorgen. De keuze om af te halen in de winkel is er tijdelijk niet.

Mijn pakket ligt bij een gesloten PostNL afhaalpunt. Wat nu?
PostNL doet zijn best om alle pakketten die op een gesloten PostNL-punt liggen zoveel mogelijk op te halen. Had je er zelf voor gekozen om je pakket daar op te halen? Dan brengt PostNL je pakket naar een PostNL-punt dat nog wél open is. Liefst één in de buurt natuurlijk, als daar nog plek is. Het nieuwe ophaalpunt zie je op track & trace.

Ligt je pakket daar omdat je de bezorger had gemist? Dan komt PostNL nog een keer langs met je pakket. Op track & trace zie je wanneer de bezorger weer voor de deur staat. Bron: PostNL

Bij veel artikelen op de site staat thuis binnen 1 werkdag. Lukt dat nog steeds?
In veel gevallen lukt het PostNL nog steeds de pakketten binnen 1 werkdag te bezorgen. Helaas loopt wel een deel van de bezorging vertraging op. Via de track en trace code kan je de bezorging volgen. Is je bestelling 5 werkdagen nadat je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen nog niet bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Is jullie klantenservice bereikbaar tijdens de lockdown?
Jazeker, onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:30 - 17:30 en op zaterdag van 9:30 – 17:00. Dit kan via de mail (info@kampeerwereld.nl), via WhatsApp (06-83809476) of telefonisch (0341-414013). Op feest- en zondagen zijn wij niet bereikbaar.

Naar welke landen kunnen jullie mijn bestelling op dit moment opsturen?
Op dit moment kunnen wij je bestelling alleen versturen naar Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Zweden en Denemarken. Naar landen die niet in dit rijtje staan kunnen wij je bestelling op dit moment niet verzenden.

Hebben jullie na de lockdown nog uitverkoop van kerstartikelen in de winkel?
Onze winkel is nu gesloten. Dat betekend dat wij nu mooi de tijd hebben om op te ruimen. Na de lockdown zijn er daarom geen kerstartikelen meer te koop.

Ik heb een vuurwerk bestelling geplaatst maar heb deze niet kunnen afhalen wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice zij kunnen je verder helpen.