FAQ: Lockdown / Corona
Meest gestelde vragen over de lockdown
Ja, ons tentenatelier is geopend voor het aannemen van reparaties. Wil je je tent ter reparatie aanbieden dan kan je tijdens de lockdown je reparatie afgeven.
Ja, tijdens de lockdown is het mogelijk om gasflessen af te halen.
Ja, je bestellingen afhalen bij de winkel is mogelijk. Je kan je bestelling plaatsen via onze site en kiezen voor afhalen in de winkel. Zodra je bestelling klaarstaat ontvang je een afhaalbevestiging. Kom je er niet uit of kan je een artikel niet vinden? Neem dan gerust contact op. Onze klantenservice helpt je graag verder.
Onze winkel is alleen geopend voor het afhalen van bestellingen.
Ja, onze webshop is gewoon geopend! Wij doen er alles aan je bestelling via PostNL zo snel mogelijk te bezorgen. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen je bestelling af te halen bij onze winkel. Kun je een artikel niet terugvinden, neem dan contact op met onze klantenservice.
In veel gevallen lukt het PostNL nog steeds de pakketten binnen 1 werkdag te bezorgen. Helaas loopt wel een deel van de bezorging vertraging op. Via de track en trace code kan je de bezorging volgen. Is je bestelling 5 werkdagen nadat je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen nog niet bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Jazeker, onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17.00 en op zaterdag van 9:30 – 17:00. Dit kan via de mail (info@kampeerwereld.nl), via WhatsApp (06-83809476) of telefonisch (0341-414013). Op feest- en zondagen zijn wij niet bereikbaar.
Op dit moment kunnen wij je bestelling alleen versturen naar Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Zweden en Denemarken. Naar landen die niet in dit rijtje staan kunnen wij je bestelling op dit moment niet verzenden.