• Klantenbeoordeling 9,1
  • Gratis verzending (NL & BE) v.a. 35,-*
  • 90 dagen retourgarantie

FAQ PostNL

PostNL

Ik heb nog geen track en trace code ontvangen, wanneer krijg ik deze? 
Je krijgt jouw PostNL track en trace code zodra het pakket klaar staat voor verzending. Mocht dit langer duren dan je had verwacht, check dan even je “spam mail”. Mocht je de code nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice. 
 
De leverdatum van mijn pakket verschuift per dag, wat gebeurt er nu? 
Als de leverdatum van het pakket steeds verschuift bij PostNL hebben zij deze nog niet in behandeling. Duurt dit te lang, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kunnen zij voor je uitzoeken wat er met de order aan de hand is. 
 
Ik heb twee track en trace codes ontvangen wat betekent dit voor mijn order? 
Als je twee track en trace codes ontvangt, betekent dit dat de zending te groot of te zwaar was voor een doos. Onze medewerkers hebben daarom besloten om jouw order op te splitsen in twee pakketten. Je ontvangt deze pakketten dan ook vrijwel altijd op hetzelfde bezorgmoment.