Voor 17.00 uur besteld?
Vandaag verstuurd!
Gratis verzending vanaf €35.-*
Stel je vraag

Retourneren

Wij, van Kampeerwereld, hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je bestelling. Helaas is dit niet altijd het geval. Ben je toch niet tevreden, heb je een kapot artikel of is het artikel helemaal niet meer nodig? Om deze redenen hebben wij een retourprocedure in het leven geroepen. Hoe werkt dit allemaal?

Hoe meld je een retour aan?
Dit kan je heel simpel online doen. Ga naar het inlogscherm van onze webshop en log hier in met je emailadres en wachtwoord. Heb je geen wachtwoord? Of heb je geen account aangemaakt? Klik dan op: "Wachtwoord vergeten" en vul je email adres in. je ontvangt dan van ons een wachtwoord om in te loggen. 

Ga naar mijn account om online je retour aan te melden. 
Nog geen account? maak hier er een aan door een wachtwoord aan te vragen. 

Als je geen account wil aanmaken dan kan je het retourformulier downloaden, uitprinten en invullen. Wij vragen deze wel zo volledig mogelijk in te vullen, zodat wij de retouraanvraag wel goed kunnen behandelen.
Download het retourformulier 

Welke informatie vragen wij?
Het gebeurt regelmatig dat wij incomplete retouraanvragen binnen krijgen. Op deze manier kunnen wij de retourprocedure dan ook niet snel en/of volledig afhandelen. Wij willen je dan ook vragen om het retourdocument zo compleet mogelijk in te vullen.

Wij vragen in ieder geval de volgende gegevens (zijn te vinden in het retourdocument):

  • Naam
  • Ordernummer
  • Toelichting op de retour
  • Artikelen die je retour stuurt
  • Het vervolg op de retour (een andere maat of kleur bijvoorbeeld) 
  • De reden van retour

Onze retourvoorwaarden: 

  • 14 dagen zichttermijn, na ontvangst van je product
  • Het product moet in de onbeschadigde, niet beschreven en – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele fabrieksverpakking retour gestuurd worden. Kleding, schoenen e.d. dienen voorzien te zijn van originele labels.
  • Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd zijn (het passen van kleding zien wij niet als gebruik)
  • Artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun functie niet kunnen worden teruggezonden; zoals, EHBO, (gebruikt) klimmateriaal en waterfilters.

 

Afhandeling van de retour
Over het algemeen is het terugsturen van een retour voor eigen rekening en eigen risico. Terugsturen kan gemakkelijk met de retoursticker die bijgevoegd is op de pakbon die in de doos zit. Wanneer wij de retour binnenkrijgen zullen wij deze beoordelen en hier z.s.m. actie op ondernemen. Wanneer je in aanmerking komt voor een retourartikel, zal deze vaak dezelfde dag nog verstuurd worden. Een eventuele terugboeking zal maximaal binnen 14 (werk)dagen plaatsvinden.

Zoals je kan begrijpen controleren wij de retouren wel altijd op defecten of incompleetheid. Vanuit daar wordt de verdere procedure opgepakt.

Uitzondering: Wanneer je een artikel defect hebt ontvangen is het mogelijk om de bestelling op antwoordnummer terug te sturen. Hiervoor moet wel eerst contact opgenomen worden met onze klantenservice. Deze zullen de eerste beoordeling van het defect op zich nemen en verdere instructies m.b.t. het antwoordnummer bespreken.