Voor 17.00 uur besteld?
Vandaag verstuurd!
Gratis verzending vanaf €35.-*

FAQ

Veelgestelde vragen

Honden zijn in onze winkel toegestaan als zij meegaan in de winkelwagen. Hiervoor kunnen bij onze informatiebalie speciale kleedjes gehaald worden. Ook hebben wij aan het begin van de winkel een hondenplaats waar je de hond kan laten wanneer je zelf door de winkel loopt.

Onze winkel is ook toegankelijk voor minder validen. Wij hebben een rolbaan, maar je kan ook kiezen om met de lift te gaan. Tevens kan je voor in de winkel een rolstoel pakken, mocht je niet zo goed ter been zijn. 

Wanneer een bestelling voor 17.00 uur besteld is dan wordt deze de volgende dag aangeboden door PostNL. Dat geldt natuurlijk alleen als een product op voorraad is. De voorraadstatus vind je bij het product zelf. Is een artikel op voorraad dan krijg je diezelfde dag nog een mail met daarin de Track & Trace code. Zo kan je in de gaten houden in welk tijdvak jouw pakketje bezorgd wordt. 

Zijn jouw artikelen niet op voorraad, dan krijg je van ons een mail. Hierin staat de geschatte levertijd van de bestelde producten. Je wordt dus op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling. Wanneer de order compleet is zullen wij deze verzenden. Hiervan krijg je dan ook een Track & Trace code zodat je ziet wanneer het pakket aangeboden wordt.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je iets naar ons wilt retourneren. Wanneer je hebt gekozen voor de methode AfterPay, is dat geen probleem. Stuur je de gehele order retour dan zal het factuur komen te vervallen. Wil je een deel van de artikelen terugsturen dan zal het factuur worden aangepast. Je krijgt dan een nieuw factuur van AfterPay met het juiste bedrag dat nog betaald moet worden. 

Als je een kortingscode hebt kan je deze tijdens afrekenproces in de winkelwagen invullen. Wanneer je in de winkelwagen bent vind je onder de opsomming producten de tekst: Kortingscode? Vul hem hier in! Als je hier op klikt vouwt er een regel open waar je de kortingscode in kan vullen.

Wanneer je een artikel retour stuurt dan zijn de kosten van retourneren voor eigen rekening. Als je het pakket aanbiedt bij het postkantoor zullen zij €6,95 verzendkosten rekenen voor een pakket. Heb je geen juist artikel gekregen of is je artikel beschadigd? Neem dan contact met ons op. Wij zullen je een antwoordnummer toesturen. 

Het is niet mogelijk om verschillende kortingscodes te combineren. 

In onze winkel in Ermelo kan je alleen de papieren VVV cadeaubonnen inleveren die voor 1 november 2017 zijn uitgegeven door de VVV. Er wordt geen geld retour gegeven op een VVV bon. Dit is geen betaalmiddel in onze webshop.

LET OP: De nieuwe VVV cadeaukaart (plastic pasje) die vanaf 1 noverber 2017 wordt uitgegeven in plaats van de papieren VVV cadeaubon kan helaas niet verzilverd worden bij ons. 

Het is mogelijk om pakketten naar het buitenland te verzenden. Standaard verzendkosten binnen Nederland liggen op €5,95, bestel je voor €35,- of meer betaal je geen verzendkosten. Bestellingen naar België kosten altijd €5,95. Voor verzending naar de volgende landen betaal je €9,95 verzendkosten: Oostenrijk, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Italie, Luxemburg, Portugal, Spanje, Zweden en Engeland. Wil je iets laten verzenden naar een land dat niet in dit rijtje voorkomt? Dat kan! Neem even contact met ons op voor een indicatie van de verzendkosten.  

Wij bezorgen ook op maandag. Een bestelling die geplaats is op zaterdag na 16.00 uur, zal dinsdag bezorgd worden. Mits de artikelen op voorraad zijn natuurlijk.

Let op: onze levertijden zijn in de periode jan./feb. anders dan je gewend bent van ons.