Voor 17.00 uur besteld?
Vandaag verstuurd!
Gratis verzending vanaf €35.-*
Huisregels atelier

Huisregels atelier

Om je tentreparatie en inname zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben we enkele huisregels opgesteld. Wellicht handig om te weten! 

We willen je vragen om alleen het deel van de tent mee te nemen dat gerepareerd moet worden. Overige onderdelen (zoals tentstokken, zijwanden, tochtstroken en opbergzakken) mogen gewoon thuisblijven.

Wij waarderen het erg als de tent schoon en droog afgeleverd wordt. Schud de tent even uit voor het brengen en misschien nog wel belangrijker, lever de tent 100% droog in om zo schimmelvorming te voorkomen.

Vanwege drukte hebben wij helaas niet altijd de tijd om ter plekke de tent te controleren. Daarom willen we vragen het defect van te voren te markeren met tape of bijvoorbeeld een krijtje. Bij inname zullen we duidelijk vragen wat er met de tent aan de hand is en alles doorspreken zodat er niets over het hoofd wordt gezien.

Wij printen een opdracht bon met daarop onze gegevens, jouw gegevens, je verzoek en de overeengekomen afspraken. Vergissen is menselijk, dus lees hem voor de zekerheid nog even door voordat je hem ondertekent. De ondertekende kopie krijg je mee en dient als afhaalbewijs. 

Wij bieden garantie op de door ons gerepareerde delen.

Wanneer je een tent aanbiedt ter reparatie kan je rekening houden met 3 á 4 weken wachttijd. Dan is de tent gerepareerd. Natuurlijk is er in overleg met ons atelier ook ruimte voor spoedgevallen. Zie dit als de pech-hulp van de ANWB, je staat op de camping en er ontstaat schade door een storm bijvoorbeeld. Dat zou een spoedgeval kunnen zijn. Probeer altijd op tijd je reparatie bij ons aan te melden. Tijdens het hoogseizoen lopen de wachttijden namelijk op.